Ali postane sistem start stop? No če imate tak sistem, potem v avtomobilu potrebujete poseben akumulator. In seveda je tak akumulator malenkostno dražji, če akumulator kupujete na strani, ki jo priporočam v tem članku oziroma je tak akumulator krepko dražji, če tak akumulator kupujete pri uradnem servisu ali na bencinski črpalki.
In kakšna je posebnost sistema start stop in zakaj je tak akumulator dražji kot klasičen akumulator? Posebnost sistem start stop je, da lahko ugasnemo motor avtomobila, brez da bi obremenili vžigalni sistem vozila. Torej sistem izgleda isto kot bi avto ugasnili in prižgali, vendar v resnici to isti sistem. Zahvala za delovanje sistema start stop gre k posebnemu namenskemu akumulatorju.
Tak poseben start stop akumulator ima sposobnost dodatnega sistema namenjenega start stop funkciji. Torej lahko sistem start stop uporabljate brez skrbi, da boste obremenili delovanje akumulatorja.
Ko sem prvič peljal svojega očeta se je te funkcije kar ustrašil, saj sistem start stop deluje, kot, da se je avto pravkar pokvaril in ugasnil. Vozniku namreč ni potrebno ugasniti avtomobila. Vse kar mora voznik narediti je, to da pri vklopljeni funkciji start stop prestavi prestavno ročico v nevtralni položaj. In ko se to zgodi, se motor ugasne do trenutka, dokler ne stopimo na sklopko.
Ker pa ta sistem deluje skrbi akumulator, to pomeni, da ne more biti avto v nedogled ugasnjen. Moč akumulatorja se z vsako sekundo zmanjšuje in zato vsaj v mojem primeru po nekje minuti izklopljenega motorja akumulator izgubi potrebno moč in v tem trenutku zažene motor.
In zakaj sploh obstaja funkcija start stop, če pa je dejansko akumulator s tem dodatno obremenjen? Zato ker so s tem sistem želeli proizvajalci ubiti dve muhi na en mah. Kot prvo so želeli lastnikom vozila omogočiti prihranek goriva, brez večjih težav za zagonski sistem vozila. Kot drugo pa so želeli poskrbeti, da bi bili avtomobili manjši onesnaževalci okolja.